Snad Vám níže uvedené rady a postřehy pomohou zlepšit orientaci v problematice tvorby webových prezentací. A snad Vám usnadní rozhodování v klíčových otázkách vlastního webu.
Uvažujete-li třeba jen o jediné stránce s názvem a adresou, svěřte její výrobu profesionálům. Budou za to chtít jistě víc než „sousedův kluk nadšenec“, ale výsledkem si pak můžete být jisti. Rohlíky si také nepečete sami.
Malá společnost s regionálním dosahem bude mít rozpočet na elektronickou propagaci jistě jiný než nadnárodní korporace.
Připravte se tedy na naše otázky a počítejte s tím, že bez Vaší spolupráce se Váš web neobejde.
Koupíte si vůz a je Vaším majetkem, ale abyste ho mohli používat, musíte dolévat benzin, dohušťovat pneumatiky a občas odvézt do servisu na pravidelnou prohlídku. Čím poctivěji se o něj budete starat, tím déle Vám bude sloužit.
Víte, že téměř 90 % veškerých příjmů z obchodování na internetu plyne z nepřímého prodeje?
Přemýšleli jste o tom, že zveřejněním stále se opakujících otázek a odpovědí na Vašich stránkách ušetříte značný čas, který byste jinak trávili u telefonu? Používejte na svých stránkách sekci často kladených dotazů (FAQ).
Stránky jsou chápány jako elektronický otisk Vaší firmy. Jestliže nedokážete udržovat kvalitní web, jak to potom vypadá s Vašimi službami?
Pokud získáte na základě dobré internetové prezentace byť jen jednu větší zakázku, náklady do Vašeho webu se Vám vrátí.
Doporučujeme: iUmeni.cz, Tvorba webových stránek Ostrava, zajímavé odkazy / výměna odkazů
Hlavní menu