Je až neuvěřitelné, jak zbytečně opomíjena zůstává otázka komunikace mezi společností a jejím okolím, když právě na tom závisí úspěch podniku.
Co si představit pod pojmem okolí firmy? Kdo má být neustále informován o dění ve společnosti i mimo ni?
Provozní doba prodejen, budoucí plán produkce, informace o provozu, údržbě a pozáručním servisu výrobků atd. To jsou otázky, které Vaše zákazníky velmi zajímají a i na jejich základě se rozhodují mezi Vámi a konkurencí, tak proč jim je nedát?
Lidé žijící v těsné blízkosti firemního provozu, zaměstnanci a regionální média se intenzivně zajímají o dopad Vaší činnosti na okolí. Informujte je o svých aktivitách, představte svou firmu a její zaměstnance, seznamte veřejnost s investičními plány do budoucna, nabídněte zájemcům o volná pracovní místa podrobné informace a možnost on-line komunikace, rezervujte část prostoru stránek podkladům pro média, věnujte dostatek prostoru nevýdělečným aktivitám…
Jak usnadnit a zrychlit spolupráci mezi Vámi a Vašimi partnery? Nabídněte jim maximální množství informací přímo na webu (návrhy smluv, podmínky partnerství, velkoobchodní ceníky atd.), nebo jim k těmto datům umožněte on-line přístup (objednávkový systém, aktuální stavy skladů a dodávek apod.)
Pokud vlivem lepší informovanosti okolí získáte byť jen jednu větší zakázku, náklady do Vašeho webu se Vám vrátí.
Doporučujeme: iUmeni.cz, Tvorba webových stránek Ostrava, zajímavé odkazy / výměna odkazů
Hlavní menu